+30 2310 252528

    • w-facebook

    Πονοκέφαλος: Συμβουλές για να ανακουφιστείτε

    January 28, 2019

     

    Όταν ξεκινάει ο πονοκέφαλος όλοι αναζητούμε κάτι που να μας ανακουφίσει άμεσα από αυτόν, καθώς είναι πολύ δύσκολο να συνεχίσουμε τη μέρα μας όταν βρισκόμαστε σε αυτή την κατάσταση. Αν και υπάρχουν φάρμακα που βοηθούν στην καταπολέμηση του πονοκεφάλου, παρακάτω θα βρείτε κάποιους πιο φυσικούς τρόπους που μπορείτε να δοκιμάσετε ώστε να καταπολεμήσετε τον πόνο και να ηρεμήσετε

     

    Φυσική ανακούφιση

     

    Υπάρχει η επιλογή της φυσικής καταπολέμησης του πονοκεφάλου χρησιμοποιώντας φυτικά συμπληρώματα. Πιο διαδεδομένα, όμως, είναι διάφορα παρασκευάσματα όπως:

    • Butterbur, ένα βότανο που προέρχεται από φυτά του γένους Petasites.

    • Βάλσαμο, ένα φυτό που μοιάζει με μαργαρίτα και φυτρώνει στην Ευρώπη.

    • Έλαιο από μέντα, ένα μαγειρικό βότανο.

    • Μαγνήσιο

    • Το συνένζυμο Q10, ένα ένζυμο που συναντάται στα μιτοχόνδρια, τα εργοστάσια ενέργειας των κυττάρων

    • Βιταμίνη Β12

     

    Πριν τη χορήγηση κάποιου από τα παραπάνω, θα ήταν καλό να υπάρχει οδηγία ή συμβουλή από γιατρό.

     

     

    Δραστηριότητες

     

    Μερικές φορές χρειάζεται κάτι περισσότερο από ένα χάπι. Συγκεκριμένες δραστηριότητες είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές εναντίων του πονοκέφαλου. Αυτές μπορεί να είναι:

    • Διαλογισμός

    • Βαθιές αναπνοές για χαλάρωση

    • Γιόγκα

    • Ύπνωση (μια κατάσταση βαθιάς χαλάρωσης που είναι παρόμοια με το να βρίσκεσαι σε έκσταση)

    • Διαχείριση του άγχους

     

    Αυτές οι θεραπείες συνδυάζουν πνεύμα και σώμα και μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του άγχους στη ζωή μας. Το άγχος είναι από τις κυριότερες αιτίες για την εμφάνιση πονοκεφάλων, οπότε μειώνοντας αυτό μειώνονται και οι πονοκέφαλοι μας. Έχοντας λιγότερο άγχος, κοιμόμαστε καλύτερα και ζούμε πιο υγιεινά.

     

    Η συχνή γυμναστική είναι ένας ακόμη φυσικός τρόπος καταπολέμησης των πονοκεφάλων, καθώς βοηθά στη διατήρηση της υγείας της καρδιάς και των αγγείων. Ακόμη, βελτιώνει τη διάθεση, μειώνει το άγχος και βοηθά στην αποφυγή πολλών παθήσεων, όπως η αύξηση της αρτηριακής πίεσης.

     

     

    Άλλοι φυσικοί τρόποι

     

    Εάν τα παραπάνω δε λειτουργούν για εσάς, μπορείτε να δοκιμάσετε εναλλακτικές, όπως:

    • Βελονισμός: Σύμφωνα με την κινέζικη παράδοση, ο βελονισμός λειτουργεί με το να επηρεάζει τη ροή της ενέργειας που ρέει μέσα στο σώμα μας.

    • Ψυχοθεραπεία: Ένας ψυχολόγος μπορεί να βοηθήσει στο να διαχειριστούμε τις επιπτώσεις που έχουν οι πονοκέφαλοι στη ζωή μας, όπως και στη διαχείριση του άγχους που μπορεί να επιδεινώνει τον πόνο.

    • Κινησιοθεραπεία: Αυτή μπορεί να προσφέρει ανακούφιση από την πίεση των πονοκεφάλων και ημικρανιών, όπως και άγχος και ανησυχίες που μπορεί να επιδεινώνουν τον πόνο.

     

     

    Τέλος, το μασάζ για την θεραπεία της ημικρανίας μπορεί να σας βοηθήσει, καθώς συμβάλλει στην χαλάρωση των μυϊκών εντάσεων και στην μείωση της πίεσης στα νεύρα, στην μείωση του άγχους και στην ανακούφιση από τους πόνους της ημικρανίας.

    Μάθετε περισσότερα

     

    Please reload

    Featured Posts

    5+1 τρόποι για να αποτοξινωθείς και να επανέλθεις μετά από την Πασχαλινή περίοδο

    April 12, 2018

    1/2
    Please reload

    Recent Posts