+30 2310 252528

    • w-facebook

    4 συμβουλές για να αναβαθμίσετε την διατροφή σας

    October 29, 2018

     

    Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας σε συνδυασμό με τις αυξημένες υποχρεώσεις, μας οδηγούν ορισμένες φορές στο να επιλέγουμε “γρήγορα” και λανθασμένα τις τροφές που καταναλώνουμε.

     

    Οι παρακάτω συμβουλές σε συνδυασμό με λίγη προσπάθεια και υπομονή, θα σας βοηθήσουν να αναβαθμίσετε τις διατροφικές σας συνήθειες, να αισθάνεστε και να ζείτε καλύτερα.

     

     

    1. Πειραματιστείτε με νέες συνταγές 


    Επειδή τα πιο θρεπτικά και υγιή τρόφιμα δεν είναι συνήθως και τα πιο νόστιμα, μπορεί να υπάρχει μια δυσαρέσκεια κατά την αλλαγή της διατροφικής σας ρουτίνας. Σε αυτό θα βοηθήσει πολύ να είστε δημιουργικοί και να δοκιμάζετε διάφορους συνδυασμούς και νέες συνταγές. Έτσι, η μετάβαση θα είναι πιο εύκολη και διασκεδαστική.

     

     

    2. Αλλάξτε τις συνήθειες σας αργά


    Σκεφτείτε ότι ένα άτομο μέχρι την ηλικία των 40 ετών, έχει καταναλώσει περίπου 40.000 γεύματα και διάφορα σνακς. Έτσι, έχει ορισμένες διατροφικές συνήθειες που μπορεί να ακολουθεί για χρόνια ή ακόμα και για δεκαετίες. Συνεπώς μην προσπαθήσετε να αλλάξετε όλο το διατροφικό σας πρόγραμμα ριζικά, καθώς υπάρχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να απογοητευτείτε και να σταματήσετε την προσπάθεια. Αλλάξτε 1 διατροφική επιλογή ανά εβδομάδα.

     

     

    3. Μην είστε αυστηροί με τον εαυτό σας


    Αξιολογήστε την διατροφή σας συνολικά και σε εβδομαδιαία βάση και όχι μεμονωμένα. Ποτέ δεν θα βρείτε το τέλειο πιάτο. Δεν είναι απαραίτητο τα πάντα στο πιάτο σας να έχουν έναν ανώτερο διατροφικό σκοπό. Λάβετε σοβαρά υπόψη τα ήδη υπάρχοντα γούστα και συνήθειες σας. Εάν το ψητό μοσχαρίσιο κρέας είναι το αγαπημένο σας φαγητό, είναι εντάξει να το φάτε - αλλά προσπαθήστε να το μετατρέψετε σε μια κυριακάτικη συνήθεια αντί για μια καθημερινή.

     

     

    4. Αλλάξτε τον τρόπο που σκέφτεστε

     
    Οι διατροφικές μας συνήθειες είναι μια προέκταση του τρόπου που σκεφτόμαστε. Αρχίστε να αντιμετωπίζετε με περισσότερη συνέπεια τις τροφές που καταναλώνετε και σκεφτείτε τα οφέλη ή τις αρνητικές συνέπειες που έχουν για τον οργανισμό σας. Ορισμένες τροφές όπως λαχανικά, φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως και ψάρια, είναι κάποιες καλές και ασφαλής επιλογές για να ξεκινήσετε.

     

     

    Τέλος, οι παρακάτω συμβουλές για την επιλογή γευμάτων μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε την αρχή.

     


    Για πρωινό: Γάλα ή γιαούρτι με δημητριακά ολικής αλέσεως, μπάρα δημητριακών με χυμό πορτοκάλι ή οποιοσδήποτε άλλος συνδυασμός φυτικών ινών, πρωτεΐνης και υδατανθράκων είναι μια καλή επιλογή για να ξεκινήσετε την ημέρα σας.
     
    Για μεσημεριανό: Μια σαλάτα εποχής, ρύζι ή ψητές πατάτες και κοτόπουλο ή ψαρί, είναι μια κλασσική θρεπτική επιλογή για το μεσημεριανό σας. Τα όσπρια ή τα ψητά λαχανικά είναι μια εξίσου καλή επιλογή για το μεσημεριανό σας.
     
    Για βραδινό: Σαλάτα ή γιαούρτι με λίγα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι μια “light” χορταστική επιλογή βραδινού. Ακόμα, μπορείτε στις σαλάτες να προσθέσετε λίγο τόνο ή ψητό κοτόπουλο, ώστε να αυξήσετε τις πρωτεΐνες και τα άλλα θρεπτικά συστατικά που προσλαμβάνετε.
     

    Ένας καλός τρόπος για να βοηθήσετε το σώμα σας παράλληλα με την αναβάθμιση της διατροφής σας, είναι να αποβάλλετε τις τοξίνες.

    Το λεμφικό μασάζ στοχεύει ακριβώς σε αυτήν την ανάγκη.

    Μάθετε περισσότερα...

    Please reload

    Featured Posts

    5+1 τρόποι για να αποτοξινωθείς και να επανέλθεις μετά από την Πασχαλινή περίοδο

    April 12, 2018

    1/2
    Please reload

    Recent Posts