+30 2310 252528

    • w-facebook

    5 τροφές για πριν και μετά το Μασάζ

     

     

    Ασχολούμαι με την θεραπευτική μάλαξη εδώ και περίπου 10 χρόνια. Ένα από τα ερωτήματα που λαμβάνω συχνά είναι τι να φάω πριν και μετά από μια συνεδρία μασάζ.

     

    Ένα επαγγελματικό μασάζ είναι σαν μια προπόνηση στο γυμναστήριο. Θα πηγαίνατε ποτέ μετά από ταβέρνα για προπόνηση? Όπως λοιπόν και πριν από το γυμναστήριο έτσι και τις μέρες που έχει προγραμματιστεί μασάζ  να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα αλλά και την ποσότητα της τροφής σας. 

     

    Ένα γεύμα ¨ελαφρύ ¨, σίγουρα βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του στομάχου αλλά και γενικότερα στην λειτουργία του οργανισμού.  Επίσης η ποσότητα του γεύματος θα πρέπει να είναι τέτοια, ώστε να μην υπάρχει η αίσθηση δυσφορίας.

     

    Καλό είναι να έχουν περάσει 1,5 με 2 ώρες από το τελευταίο γεύμα έτσι ώστε η λειτουργία της πέψης να είναι προς το τέλος. Εξάλλου ένα γεμάτο στομάχι σίγουρα δεν βοηθά στη χαλάρωση περισσότερο μάλιστα όταν γίνεται και στην κοιλιακή περιοχή. 

     

    Μετά το μασάζ, το πιο σημαντικό είναι η ενυδάτωση. Είναι ζωτικής σημασίας να πίνετε άφθονο νερό για την ενυδάτωση των ιστών και για να ξεπλύνετε τα «απόβλητα» που απελευθερώνονται κατά τη διάρκεια του μασάζ.

     

     

    Σολομός πριν από ένα χαλαρωτικό μασάζ

     

    Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε μαγνήσιο, όπως ο σολομός, μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το νευρικό σας σύστημα ήρεμο και ίσως να σας βοηθήσει να επιμηκύνετε το Zen σας και μετά το μασάζ. Επιπλέον, ο σολομός είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, ένα άλλο πρόσθετο bonus πριν από το μασάζ!​

     


    Ραπανάκια πριν και μετά το λεμφικό μασάζ

     

    Τα ραπανάκια διεγείρουν την όρεξη και την έκκριση των γαστρικών υγρών. Έχει διαπιστωθεί επίσης, ότι το ραπανάκι έχει διουρητικές ιδιότητες με αποτέλεσμα να βοηθά σε περιπτώσεις οιδημάτων. Καταναλώνοντας λοιπόν διουρητικές τροφές πριν και μετά από μια συνεδρία λεμφικού μασάζ δραστηριοποιείτε ακόμη περισσότερο την αποτοξίνωση του οργανισμού σας. Άλλες διουρητικές τροφές είναι ο χυμός λεμονιού, τα βατόμουρα, τα σταφύλια, τα ροδάκινα και τα κεράσια. Ορισμένα λαχανικά όπως τα σπαράγγια, τα λαχανάκια Βρυξελλών, τα φύκια, η κολοκύθα και τα πράσινα φασολάκια.

     


    Κεράσια μετά από ένα μασάζ ημικρανίας

     

    Εκτός από το γεγονός της μείωσης των φλεγμονών, τα κεράσια βοηθούν στην καταπολέμηση των ημικρανιών χάρη στην ανθοκυανίνη και τα βιοφλαβονοειδή. Αυτές οι ενώσεις είναι γνωστό ότι λειτουργούν παρόμοια με την ασπιρίνη. Επίσης, τα κεράσια αυξάνουν τα επίπεδα μελατονίνης στο αίμα, ενός αντιοξειδωτικού που ρυθμίζει τον καρδιακό ρυθμό και βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου.

     


    Τσάι με Τζίντζερ μετά από ένα θεραπευτικό μασάζ

     

    Οι αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές του ιδιότητες βοηθούν στην αντιμετώπιση των  μυϊκών και αρθριτικών πόνων. Πίνοντας τζίντζερ τσάι τακτικά βοηθάτε στην ανακούφιση του πόνου που οφείλεται σε ρευματοειδή αρθρίτιδα και  οστεοαρθρίτιδα. Επιπλέον, μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή μετά την άσκηση ή ενός έντονου μασάζ. Τέλος, περιέχει χρώμιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο, τα οποία βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

     


    Η μαύρη σοκολάτα πηγαίνει καλά με οποιοδήποτε μασάζ

     

    Η μαύρη σοκολάτα (με τουλάχιστον 70-85% κακάο) είναι η τέλεια after-μασάζ θεραπεία. Είναι ένα από τα καλύτερα φυσικά αντικαταθλιπτικά, καθώς έχει παρατηρηθεί πως καταφέρνει αύξηση της σεροτονίνης στον εγκέφαλο. Επιπλέον, το μαγνήσιο που περιέχει, καταπολεμά το στρες, την κόπωση, την κατάθλιψη και το αίσθημα της αναίτιας ανησυχίας. 

     

    Αν οι παραπάνω τροφές δεν σας άνοιξαν μόνο την όρεξη, αλλά αύξησαν και την προσμονή σας για το επόμενο μασάζ, καλέστε τώρα στο 2310 252528 για να κλείσετε το επόμενο ραντεβού σας.
     

    Please reload

    Featured Posts

    5+1 τρόποι για να αποτοξινωθείς και να επανέλθεις μετά από την Πασχαλινή περίοδο

    April 12, 2018

    1/2
    Please reload

    Recent Posts