+30 2310 252528

    • w-facebook

    5 μορφές άσκησης για μια πιο υγιεινή ζωή

    January 15, 2019

     

     

    Εάν θέλετε να βρίσκεστε σε καλή φυσική κατάσταση ή απλά να χάσετε λίγους πόντους, αλλά δεν ξέρετε πως να ξεκινήσετε, οι παρακάτω συμβουλές είναι για εσάς. Δεν είναι αναγκαίο να δεσμευτείτε στο χώρο ενός γυμναστηρίου για να βελτιώσετε τη ζωή σας.

     

    Ανεξάρτητα από την ηλικία σας και το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης, οι παρακάτω ασκήσεις μπορούν να είναι το πρώτο βήμα προς μια πιο υγιεινή ζωή.

     

     

    1. Κολύμπι

     

    Η τέλεια άσκηση. Το νερό υποστηρίζει το σώμα και περιορίζει τον πόνο και την πίεση από τις αρθρώσεις. Επίσης, έρευνες έχουν δείξει πως το κολύμπι μπορεί να βελτιώσει τη ψυχολογία και τη διάθεση. Ακόμη, το αερόμπικ στο νερό είναι μια εξίσου καλή λύση, καθώς καίει θερμίδες και τονώνει το σώμα.

     

     

    2. Tai Chi

     

    Μία αρχαία κινέζικη πολεμική τέχνη. Συνδυάζει κίνηση και χαλάρωση, και έχει αποκαλεστεί “διαλογισμός εν κινήσει”. Το Tai Chi αποτελείται από ανάλαφρες, μαλακές κινήσεις. Υπάρχουν πολλά επίπεδα, οπότε προσφέρεται για όλες τις ηλικίες και όλα τα επίπεδα φυσικής κατάστασης. Προσφέρει ιδιαίτερο όφελος στις μεγαλύτερες ηλικίες, καθώς τονώνει αρκετά την ισορροπία, αυτό η οποία χάνεται αισθητά όσο μεγαλώνουμε.

     

     

    3. Μυϊκή ενδυνάμωση

     

    Εάν δεν χρησιμοποιούνται οι μύες, με τον καιρό θα αρχίσουν να χάνουν τη δύναμή τους. Έτσι, είναι αναγκαίο να σηκώνετε βάρη, σε σημείο που να διατηρούνται οι μύες δυνατοί. Όπως και άλλες μορφές άσκησης, η μυϊκή ενδυνάμωση βοηθάει στη διατήρηση της σωστής λειτουργίας του εγκεφάλου σε βάθος χρόνου. Επίσης, όσο περισσότερη μυϊκή μάζα έχετε, τόσο πιο εύκολα καίγονται οι θερμίδες, διατηρώντας έτσι το βάρος σας. Ξεκινήστε με ελαφριά βαράκια των 2 κιλών, και σιγά-σιγά αυξήστε το βάρος ανάλογα με τις δυνατότητές σας. Θα καταλάβετε πως είναι καιρός για περισσότερο βάρος, όταν μπορείτε να επαναλάβετε την άσκηση 12 φορές με μεγάλη ευκολία.

     

     

    4. Περπάτημα

     

    Η πιο απλή και διαθέσιμη σε όλους άσκηση. Μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση του βάρους, να βελτιώσει τα επίπεδα χοληστερόλης, να ενισχύσει τα κόκαλα, να διατηρήσει τα επίπεδα αρτηριακής πίεσης και να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης πολλών ασθενειών (π.χ. διαβήτη και καρδιοπάθεια). Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα σωστό ζευγάρι αθλητικά παπούτσια. Ξεκινήστε με 10-15 λεπτά τη φορά, και με τον καιρό θα αυξήσετε το ρυθμό και το χρόνο.

     

     

    5. Ασκήσεις Kegel

     

    Τα αποτελέσματα αυτής της άσκησης δεν είναι διακριτά στην εξωτερική εμφάνιση. Βοηθάνε, όμως, με κάτι εξίσου σημαντικό, στην ενδυνάμωση της ουροδόχου κύστης και τους μύες του πυελικού εδάφους. Αυτό σημαίνει πως πως μπορούν να αποτρέψουν το πρόβλημα της ακράτειας και να συμβάλλουν στην βελτίωση της σεξουαλικής ζωής του ατόμου. Πολλές γυναίκες θα έχουν ακούσει για τις ασκήσεις kegel, όμως και οι άντρες μπορούν να επωφεληθούν από αυτές. Κρατήστε το σφίξιμο για δύο ή τρία δευτερόλεπτα, και χαλαρώστε. Σιγουρευτείτε πως έχετε χαλαρώσει εντελώς τους μύες. Επαναλάβετε 10 φορές. Προσπαθήστε να κάνετε 10 επαναλήψεις τρεις ή τέσσερις φορές τη μέρα.

     

    Μόνο 30 λεπτά αερόβιας άσκησης κάθε μέρα φτάνουν για να θεωρείστε “ενεργοί”.

     

    Please reload

    Featured Posts

    5+1 τρόποι για να αποτοξινωθείς και να επανέλθεις μετά από την Πασχαλινή περίοδο

    April 12, 2018

    1/2
    Please reload

    Recent Posts
    Please reload

    Archive