+30 2310 252528

    • w-facebook

    Πόνοι στον αυχένα και στη πλάτη

    February 6, 2018

    Ξεκίνησε η καινούρια χρόνια και πάλι ταλαιπωρείσαι από τους πόνους στην πλάτη και τον αυχένα;
     

     

    Ένας νέος τρόπος ζωής παγιώνεται πλέον, είτε το θέλουμε είτε όχι.

    Μήπως η δουλειά σου σε αναγκάζει να παραμένεις σε μια συνεχόμενη στάση για αρκετή ώρα η οποία σταδιακά έχει αρχίσει να σε ενοχλεί ή έχεις ήδη κάποιου είδους μακροχρόνια ενόχληση;

    Αν ναι, δεν είσαι η εξαίρεση. Πλέον η έκταση του παραπάνω φαινομένου δείχνει να καλύπτει πλέον το μεγαλύτερο κομμάτι του ανθρώπινου πληθυσμού. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, 2/3 του πληθυσμού βιώνουν συχνούς πόνους στον λαιμό και 7 στους 10 ανθρώπους θα εμφανίσουν κάποια στιγμή αυχενικό σύνδρομο.

    Δεν αλλάζει μόνο η φύση της δουλειά μας αλλά και των συνηθειών μας.

    Παρότι ο πόνος στον αυχένα εμφανίζεται συνήθως από τη μια στιγμή στην άλλη, οι λόγοι μπορεί ξεκινούν από αρκετά πιο πριν.

    Θα πρέπει να ξεκινήσουμε από τα αίτια ώστε να καταλάβεις γιατί προκαλούνται αυτού του είδους οι παθήσεις, η οποίες αν αφεθούν αρκετά μπορεί και να εξελιχθούν σε χρόνιες ενοχλήσεις και πόνους.


    Χαρακτηριστικά παραδείγματα ορισμένων συνηθειών μας που επιδεινώνουν την κατάσταση είναι:  

    • Πολλές ώρες καθιστικής στάσης στον υπολογιστή, κυρίως όταν η οθόνη του υπολογιστή βρίσκεται σε χαμηλή θέση

    • Κοιτάζοντας πολύ ώρα το Smartphone

    • Βλέποντας τηλεόραση στο κρεβάτι

    • Μια λάθος στάση στον ύπνο και η χρήση πολλών μαξιλαριών

    • Κρατώντας βαριά τσάντα πάντα από τον έναν ώμο

    • Air-condition ή γενικά κρύος αέρας

    • Έλλειψη άσκησης ή πιθανές λάθος κινήσεις κατά την διάρκεια φυσικής άσκησης

    • Στρεσογόνες καταστάσεις

    Μήπως κάποιο από τα παραπάνω σου θυμίζει κάτι;

     

     

    Τι μπορείς να κάνεις άμεσα για να ανακουφιστείς αλλά και σταδιακά να θεραπεύσεις τα χρόνια συμπτώματα και τους πόνους;

     

    Τα καλά νέα είναι ότι ο συνδυασμός προσωποποιημένου θεραπευτικού μασάζ και συχνής σωματικής άσκησης μπορούν όχι μόνο να ανακουφίσουν αλλά και να θεραπεύσουν παθήσεις όπως το αυχενικό σύνδρομο, προσφέροντας μια σειρά από ανεκτίμητα οφέλη για το σώμα σου.  

    Σε τι οφελεί ο συνδυασμός θεραπευτικού μασάζ & συχνότερης σωματικής άσκησης;

    • Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος

    • Αυξάνει τη ροή της λέμφου

    • Μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης συμβάλλοντας στη χαλάρωση

    • Αυξάνει το εύρος της κίνησης σε όλες τις αρθρώσεις

    • Άμεση ανακούφιση μυϊκών πόνων

    • Αυξάνει την «αυτοδιόρθωση» της στάσης του σώματος

    • Προωθεί την συγκέντρωση

    • Βελτιώνει τον ύπνο

    • Αυξάνει την παραγωγικότητα 


    Όσον αφορά το θεραπευτικό μασάζ, μπορούμε να σε καθησυχάσουμε, και να σου εγγυηθούμε ότι μπορούμε να εξασφαλίσουμε μια απόλυτα προσωποποιημένη θεραπευτική λύση για τον τύπο της πάθησής σου.

    Αν το έχεις αποφασίσει δεν έχεις λόγο να αφήνεις άλλο το πρόβλημά σου να επιδεινώνεται, δώσε στον εαυτό σου την ανακούφιση και την ευεξία που χρειάζεται.

     


    Υ.Γ. Η συχνή και σωστή άσκηση διαφέρει ανάλογα με την κάθε περίπτωση και είναι κάτι που θα πρέπει να το προγραμματίσεις και να το εφαρμόσεις εσύ στην ζωή σου.Το ξέρουμε, δεν είναι εύκολο, και θέλει υπομονή και επιμονή. Αλλά αν πραγματικά θέλεις να κερδίζεις πίσω την ευεξία που σου αξίζει, θα το καταφέρεις, και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο! 

     

    Please reload

    Featured Posts

    5+1 τρόποι για να αποτοξινωθείς και να επανέλθεις μετά από την Πασχαλινή περίοδο

    April 12, 2018

    1/2
    Please reload

    Recent Posts